<سامی و سارا>
...عشق زندگیم
*~*~دوستت دارم~*~*

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

به خداوندی خدا دوستت دارم


ای تو زیباترین زیبایی ، ای رویای بیداری

به خداوندی خدا دوستت دارم

ای بیقرار دلم ، ای تک درخت دشت سرخ قلبم ، 

به همین لحظه های مقدس عشق قسم دوستت دارم

ای آنکه چشمت بارانی است ، ای تو که روحت شادابی است ، و
رگهایت از خون محبت جاری است 

به آن کعبه مقدس عشق قسم دوستت دارم

زندگی من ، ای آغاز من ، ای سرآغاز من ، ای فردای من 

به همان لحظه دیدارمان قسم دوستت دارم

نمی دانم کلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بیان کنم تا تو باور کنی که دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

yasi
ساعت17:23---6 مهر 1391
سلام وب جالبی داری.می خوشحالم اگه به منم سر بزنی.بای

دختر باران
ساعت15:49---3 مهر 1391
چه زیبا وصف دوست داشتنت کردی.ایشالا همیشه ندان باشید.به منم سر بزن.نظر یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







| *| نوشته شده در دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:دوست دارم, و ساعت 15:36 توسط سامی و سارا |